Jsme trojice tichých kluků / startup-istů se sluchátky na hlavě (zn. Sony + Sony + Audio-Technica). Máme zkušenosti s budováním různých internetových projektů a pustili jsme se na výlet do světa nabídek práce na úředech. Náš plán? Aplikovat startupové postupy do veřejného a státního segmentu trhu práce. Napsané na bílé tabuli to znělo fakt dobře. Ve skutečnosti je to ale docela makačka. A taky zábava.
Převedeno do lidské řeči se zaměřujeme na jednoduchou věc: Pomáháme zaměstnavatelům najít nové kolegy pro úřady a další státní a veřejné organizace - ať už jsou to úředníci na ministerstvech, obecních úřadech, policisté nebo třeba budoucí celníci. Právě v téhle oblasti jdou parádně zúročit naše zkušenosti se sociálními sítěmi a s jinými internetovými projekty. Zároveň ale také přinášíme slušnou hodnotu uchazečům. Jednak provozujeme portál, který na jednom místě sdružuje všechny inzeráty na volné pozice ve státním a veřejném sektoru. Tedy i z jiných portálů. Navíc ale uvidí naše top inzeráty na LinkedInu, Instagramu a Facebooku.
Inzeráty, které jsou publikované na webu VerejnaSfera.cz, jsou především skutečně vidět mezi uchazeči! Nespoléháme jen na to, že si uživatel najde inzerát na naší stránce. Promované inzeráty totiž podporujeme placenou reklamou na internetu a v médiích.
Nabízíme daleko sofistikovanější řešení nežli se vám dostane od portálů typu Jobs. My jsme zaměřeni výhradně na hledání lidí, kteří mají zájem pracovat ve státní nebo veřejné správě a podřízených a přidružených organizacích.
Ano, můžete! V tomto jsme úplně jiní než Jobs.cz. Určitě tu můžete publikovat inzerát zdarma. Jediné, co před publikací budeme chtít, je ověření vaší emailové adresy. Chceme, aby tu byly jen skutečně vážně míněné nabídky práce.
Obsah svého inzerátu můžete změnit kdykoliv za dobu jeho platnosti.
Neplaceným základním inzerátům garantujeme 14 dnů zobrazování na webu. Tato doba je pouze orientační. V zásadě platí, že po 14 dnech odstraňujeme pouze neplacenou inzerci, která se nám jeví už zjevně neaktuální, případně ji odstranili sami inzerenti.
Neplacené inzertáty se na našem webu zobrazují až pod propagovanými inzeráty a nejsou aktivně podporovány reklamou na sociálních sítích, ani na LinkedInu. Proto určitě stojí za zvážení placený inzerát, který Vám dopomůže k výrazně větší viditelnosti inzerátu a výrazně zvýší šance na rychlejší obsazení volné pozice.
Placenou inzerci zvažte zejména tehdy, když potřebujete najít někoho co nejrychleji.
Díky placené inzerci bude váš inzerát totiž daleko výrazněji na očích a bude umístěn na předních místech našeho webu, na Instagramu, Facebooku a LinkedInu, i v newsletterech určených uchazečům, kteří si hlídají inzercii v nějaké lokalitě.
Díky tomu, se propagovaným inzerátům dostane daleko větší pozornosti a mají daleko vyšší šanci na rychlé oslovení velkého počtu kvalitních uchazečů.
Pokud jste tu poprvé a žádný inzerát jste ještě nepublikovali, klikněte na "Vložit inzerát". Po vytvoření konceptu inzerátu budete vyzvání, abyste si zvolili heslo do sekce pro správu inzerátů. Po ověření své emailové adresy si v sekci pro správu inzerátů můžete již napsaný inzerát libovolně upravovat a můžete jej také podpořit některou z forem placené inzerce.
Pokud jste u nás už inzerát někdy publikovali, při každé další vaší návštěvě se přihlaste rovnou do sekce pro správu svých inzerátů. Odtud můžete inzeráty mazat, upravovat apod.
Pokud potřebujete poradit, dejte nám prosím vědět na [email protected].
Protože to uchazeči o práci chtějí vědět. Pracovní trh se za poslední roky výrazně proměnil. Je daleko těžší zaujmout a přilákat dobré a kvalitní lidi. Jedním z důvodů je i to, že kvalitních uchazečů o práci je výrazně méně nežli dříve, firmy a úřady nabízejí čím dál více výhod a nároky uchazečů se tak zvyšují.
Je nám jasné, že jako zaměstnavatel nemůžete nabízet stejnou odměnu rozdílně kvalifikovaným lidem. Zkušený úředník s 10 letou praxí určitě nečeká, že bude brát stejně jako čerstvý absolvent.
Jinými slovy, zadání rozpětí nabízené odměny do inzerátu poskytuje dostatečný prostor pro zaměstnavatele, aby ocenil nejkvalitnější uchazeče, a zároveň poskytuje dostatečnou indikaci uchazečům, zda se o práci u Vás chtějí ucházet či nikoliv.
Jeden tip: Pokud máte pocit, že si jako zaměstnavatel nemůžete dovolit nabídnout dostatečně zajímavou odměnu pro kvalitní uchazeče, zkuste uchazeče více zaujmout v textu vaší inzerce. Dnes totiž platí daleko více nežli kdy dříve, že uchazeči se o svém budoucím působišti nerozhodují jen na základě výše nabízené odměny.
Emailem. Upustili jsme od nutnosti uvádět telefonní kontakt na zaměstnavatele. Všichni uchazeči totiž daleko raději volí emailovou formu komunikace. Druhá možnost je zadání cílové stránky vaší instituce s detailem o tom, jak se přihlásit do výběrového řízení.
Ano, v sekci pro správu inzerátů je u každého inzerátu zřetelně vidět, kolik lidí vidělo vaši nabídku a kolik lidí si rozkliklo nabídku a přečetli si podrobně Vaši nabídku.
Pokud nemáte uspokojivý počet odpovědí od uchazečů, zvažte některou z forem placené inzerce (popagovaný inzerát). Případně zvažte změnu formulace nabídky.
Ke každé platbě naleznete v sekci pro správu inzerátů fakturu vystavenou na fakturační údaje, které jste zadali před vaší první objednávkou (fakturační údaje si můžete vyplnit přímo v sekci "Můj profil").
Pokud nemůžete cokoliv dohledat nebo potřebujete s čímkoliv poradit, dejte nám prosím vědět na [email protected].
Ne. Pokud se vám neozve dostatečný počet uchazečů v období platnosti vaší placené inzerce, zkuste udělat změny v textu vašeho inzerátu. Zamyslete se také nad tím, zda jste sestavili váš profil (profil zaměstnavatele) dostatečně atraktivně pro uchazeče. Teprve poté vytvořte novou objednávku k placené propagaci.
Skvěle, napište nám prosím na [email protected].