Vedoucí oddělení projektové a metodické podpory // Pražský magistrát
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
Vedoucí oddělení projektové a metodické podpory
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
Magistrát hlavního města je významným zaměstnavatelem v územní samosprávě. Zaměstnankyně a zaměstnanci našeho úřadu zajišťují úkoly a činnosti spojené se správou a rozvojem hlavního města Prahy i podpůrné činnosti spojené s chodem úřadu. Profesní uplatnění u nás proto najdete napříč různými obory.
Zajímá Vás oblast územního plánování a rozvoje? Obsazujeme aktuálně pozici vedoucí oddělení projektové a metodické podpory v odboru územního rozvoje.
Jaké pracovní úkoly Vás čekají?
zajišťování a koordinace činností v oblasti územního plánování, plánovacích smluv a metodiky plánovacích smluv
metodická, poradenská a konzultační činnost
koordinace přípravy projektů v oblasti rozvoje města
vytváření strategických a metodických koncepcí a dokumentů
zpracovávání expertních vyjádření a odborných metodik, posudků a analýz v oblasti územního plánování a plánovacích smluv
koordinace činností úřadu s orgány státní správy a samosprávy a s dalšími organizacemi, včetně zajišťování spolupráce s IPR, PDS a Ministerstvem pro místní rozvoj
spolupráce na digitalizaci procesů a na informační a propagační činnosti odboru
sledování a získávání zahraničních zkušeností a spolupráce se zahraničními partnery
Co budete pro tuto pozici potřebovat
VŠ vzdělání
praxe ve veřejné správě nebo v oblasti územního plánování či práva
znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů, a právních předpisů souvisejících
znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů
znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
znalost nařízení č. 10/2016 Sb. hl. m. Prahy, Pražské stavební předpisy, v aktuálním znění
znalost principů a fungování veřejné správy
znalost anglického nebo německého jazyka min. na úrovni B1
znalost práce na PC (MS Office)
komunikační dovednosti, vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, prezentační dovednosti, manažerské dovednosti, tvůrčí a organizační schopnosti
výhodou jsou zkušenosti s vedením kolektivu a dobrá znalost území hl. m. Prahy
vítána je znalost práce na PC v CAD nebo GIS systémech či spisové službě GINIS.
Nabízíme Vám:
pracovní poměr na dobu neurčitou
pružnou pracovní dobu s možností občasné práce z domova
5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna v roce
zařazení do 12. platové třídy podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (základní plat v rozpětí 27.250 až 40.120 Kč) + příplatek za vedení, osobní ohodnocení, mimořádné odměny za plnění úkolů (více v úplném oznámení na kariera.praha.eu)
pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
podpora dalšího vzdělávání i osobního rozvoje
čerpání benefitů v Cafeterii
příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
příspěvek na penzijní připojištění
dětské skupiny, letní dětský tábor a řadu dalších velice zajímavých zaměstnaneckých benefitů
Jak podat přihlášku do výběrového řízení?
Náležitosti přihlášky, výčet příloh a způsob podání přihlášky jsou uvedeny v úplném oznámení o výběrovém řízení na www.praha.eu nebo kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu https://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magistrat/kariera/volna_pracovni_mista/index.html
Termín podání přihlášky do výběrového řízení: 21. července 2023
Přihlášku s přílohami a motivačním dopisem je třeba doručit na adresu uvedenou v oznámení o výběrovém řízení. Nabídky zaslané prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce bohužel nemohou být do výběrového řízení zařazeny.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů.
Kraj:
Praha
Typ pracovního poměru:
Služební poměr
Požadované vzdělání:
Vysokoškolské
Kontaktní osoba:
Jakub Mocek