Právník / právnička // Magistrát hlavního města Prahy
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
Právník / právnička v odboru Kancelář ředitele Magistrátu hlavního města Prahy
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
právník / právnička v odboru Kancelář ředitele Magistrátu hlavního města Prahy
Magistrát hlavního města Prahy
Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici právník / právnička v odboru Kancelář ředitele Magistrátu hlavního města Prahy.
Jaká bude Vaše náplň práce
- zpracování podkladů pro jednání Rady a Zastupitelstva hl. města Prahy
- zpracování stanovisek, vyjádření a návrhů na řešení úkolů, které si vyžádají orgány města
- zajišťování procesní stránky vyřizování závažných a opakovaných stížností a petic
- vyřizování žádostí dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
- spolupráce při přípravě návrhů obecně závazných vyhlášek a připomínkování právních předpisů ČR a hl. m. Prahy
- podíl na kontrolní činnosti odboru
- zpracování veřejných zakázek odboru
Jaké požadavky byste měl/a splňovat
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo nebo právo a právní věda
- orientace v související legislativě
- znalost práce na PC (MS Office, Internet), schopnost pracovat s právními informačními systémy (např. ASPI)
- komunikační schopnosti a dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném projevu
Co Vám můžeme nabídnout
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
- pracovní poměr zaměstnance/zaměstnankyně na dobu určitou
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, možnost využití programu mentoringu a koučinku
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců
- čerpání benefitů v systému Cafeteria
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- příspěvek na bydlení
- pracoviště v centru Prahy
Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na našich kariérních stránkách
Do výběrového řízení uchazeč/ka podává přihlášku, ve které uvede: označení výběrového řízení a název obsazované pracovní pozice, jméno, příjmení, titul, datum narození, místo trvalého pobytu (úplná adresa včetně PSČ), kontaktní údaje (e-mail, telefon).
K přihlášce připojí: strukturovaný profesní životopis v českém jazyce, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech, dovednostech a dosaženém vzdělání.
Písemné nabídky se strukturovaným profesním životopisem v českém jazyce prosím zasílejte do 28. července 2023 na adresu [email protected]. Do předmětu zprávy uveďte: Volné místo – právník/právnička/RED/2613/VM31/23/Se
Kraj:
Praha
Typ pracovního poměru:
Zaměstnanecký poměr
Požadované vzdělání:
Vysokoškolské
Kontaktní osoba:
Jakub Mocek